loading...
nimbuzz
آخرین ارسال های انجمن
armin بازدید : 158 سه شنبه 1391/07/18 نظرات (1)


سلام دوستان هر فایلی رو که دانلود کردید تو این سایت اگه پسورد داشت اینو وارد کنید


www.chat1nimbuzz.r98.ir
                                                              

 

 

baner

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alisina در تاریخ 1392/11/24 و 8:44 دقیقه ارسال شده است

سلام.من میتونم بخش آموزشی سایتو اداره کنم اگه دوست دارید منو مسول بخش آموزش کنید


کد امنیتی رفرش
tozihat
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 579
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 146
  • بازدید کلی : 65,884
  • کدهای اختصاصی
    با سلام خدمت شما دوست عزیز. امیدوارم نهایت استفاده رو از مطالب این وبلاگ ببرید. هدف از ایجاد این وبلاگ اطلاع رسانی در ارتباط با نیمباز و ترفند ها ی اون هستش و من در حد توانم هرچیو که بلدم در این وبلاگ قرار میدم. بنده نه هکر هستم نه در این زمینه فعالیتی دارم ولی تلاشم بر اینه که همه ی نرم افزار های جانبیه نیمباز و ورژن های جدید اون رو براتون تو بلاگ قرار بدم. اگر هر گونه انتقاد ـ پیشنهاد و یا سوالی دارید بنده در حد توانم در خدمت شما هستم آیدی یاهو armin_night01@yahoo.com ~,,~bolorin~,,~@nimbuzz.com add new bot -sld@nimbuzz.com